2018 Gmina
SPRAWOZDANIE Z WYKONANIA ZADANIA PUBLICZNEGO,
O KTÓRYM MOWA W ART. 18 UST. 4 USTAWY Z DNIA 24 KWIETNIA 2003 R. O DZIAŁALNOŚCI POŻYTKU PUBLICZNEGO I O WOLONTARIACIE (DZ. U. Z 2016 R. POZ. 239 I 395)
Pouczenie co do sposobu wypełniania sprawozdania:
Sprawozdanie należy wypełnić wyłącznie w białych pustych polach, zgodnie z instrukcjami umieszonymi przy poszczególnych polach oraz w przypisach.
W przypadku pól, które nie dotyczą danego sprawozdania, należy wpisać „nie dotyczy” lub przekreślić pole.
Zaznaczenie „*”, np. „Częściowe* / Końcowe*”, oznacza, że należy skreślić niewłaściwą odpowiedź i pozostawić prawidłową. Przykład: „Częściowe* / Końcowe*”.
Rodzaj sprawozdania |
Końcowe* |
Okres, za jaki jest składane sprawozdanie |
15 .03.2018 do15.12.2018r. |
Tytuł zadania publicznego |
Przeciwdziałanie uzależnieniom i patologiom społecznym |
||
Nazwa Zleceniobiorcy(-ców) |
Fundacja Dom Wspólnoty Barka
|
||
Data zawarcia umowy |
08.03.2018 |
Numer umowy, o ile został nadany |
Nr 16.2018 |
Część I. Sprawozdanie merytoryczne |
1. Informacja, czy zakładany(-ne) cel(e) realizacji zadania publicznego został(y) osiągnięty(-te) w wymiarze określonym |
|
|
2. Opis osiągniętych rezultatów wraz z liczbowym określeniem skali działań zrealizowanych w ramach zadania (należy opisać osiągnięte rezultaty zadania publicznego i sposób, w jaki zostały zmierzone; należy wskazać rezultaty trwałe oraz w jakim stopniu realizacja zadania przyczyniła się do osiągnięcia jego celu) |
Spotkania grup wsparcia dla współuzależnionych 36 godzin / 1 raz w miesiącu 3 godz. do 12 osób Spotkania grup wsparcia dla uzależnionych 36 godzin /co dwa tygodnie po 2 godz uczestnictwo do 15 osób Spotkania o charakterze edukacyjnym 36 godzin dla ok.20 osób Uczestnictwo w spotkaniach integracyjnych na terenie domu Udział w wyjeździe nad morze Podwyższenie kompetencji i umiejętności radzenia sobie w trudnej sytuacji , dzięki wsparciu i możliwości korzystania z odpowiedniej literatury , którą mają do dyspozycji w Klubie spotkań/uczestnictwo
|
3. Szczegółowy opis wykonania poszczególnych działań (opis powinien zawierać szczegółową informację o zrealizowanych działaniach zgodnie z umową, z uwzględnieniem stopnia oraz skali ich wykonania, a także wyjaśnić ewentualne odstępstwa w ich realizacji; w opisie należy przedstawić również informację o zaangażowanym wkładzie osobowym i wkładzie rzeczowym w realizację działań; w przypadku realizacji działania przez podmiot niebędący stroną umowy[1]) należy to wyraźnie wskazać w opisie tego działania) |
Zagospodarowanie pomieszczeń ., wyposażenie w niezbędne urządzenia Klubu Integracyjnego. Zatrudniono osoby z odpowiednimi kwalifikacjami do prowadzenia grup wsparcia i zajęć edukacyjnych. 36 godzin edukacyjnych z zakresu profilaktyki problemowej co dwa tygodnie 2 godziny do 20 osób 36 godzin grupy wsparcia dla uzależnionych co dwa tygodnie 2 godziny do 15 uczestników 36 godzin wsparcia dla współuzależnionych 1x w miesiącu 3 godziny do 12 uczestników 2 spotkania integracyjne do. 50 osób na każdym spotkaniu 1 wyjazd integracyjny nad morze 9 wyjazdów na mitingi otwarte na terenie Województwa
|
4. Opis, w jaki sposób dofinansowanie z dotacji inwestycji związanych z realizacją zadania wpłynęło na jego wykonanie[2]) |
Nie dotyczy
|
Część II. Sprawozdanie z wykonania wydatków |
|
||||||||||||||||||
Kategoria kosztu
|
Rodzaj kosztów
|
Koszty zgodnie z umową (w zł) |
Faktycznie poniesione wydatki (w zł) |
|||||||||||||||
koszt całkowity |
z dotacji |
z innych środków finansowych[3]) |
z wkładu osobowego[4]) |
Numer(y) lub nazwa(-wy) działania(-łań) zgodnie |
całkowite wydatki |
z dotacji[7]) |
z innych środków finansowych3) |
z wkładu osobowego4) |
z wkładu rzeczowego5), 6) |
Numer(y) lub nazwa(-wy) działania(-łań) zgodnie |
||||||||
I |
Koszty merytoryczne |
|||||||||||||||||
|
Nr poz. |
Koszty po stronie:
Fundacja Barka (nazwa zleceniobiorcy) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
I 1. |
Grupy wsparcia dla uzależnionych ,współuzależnionych , zajęcia edukacyjne |
8640 |
8640 |
0 |
0 |
0 |
|
8640 |
8640 |
0 |
0 |
0 |
|
|||||
2. |
Wyjazdy na mitingi paliwo Integracyjny wyjazd nad morze |
2500 1700 |
4000 |
200 |
0 |
0 |
|
4457,09 |
4000 |
457,09 |
0 |
0 |
|
|||||
3. |
Art. spożywcze na spotkania integracyjne ,organizacja imprez
|
1000 2500 |
3000 |
500 |
0 |
0 |
|
3874,31 |
3000 |
874,31 |
0 |
0 |
|
|||||
4. |
Zakup mat. papierniczych |
360 |
360 |
0 |
0 |
0 |
|
360 |
360 |
0 |
0 |
0 |
|
|||||
5. |
Zakup mat. gospodarczych |
400 |
400 |
0 |
0 |
0 |
|
400,23 |
400 |
0,23 |
0 |
0 |
|
|||||
6. |
Opłata za energię elektryczną |
3000 |
3000 |
0 |
0 |
0 |
|
3795,42 |
3000 |
795,42 |
0 |
0 |
|
|||||
7. |
Zakup środków czystości |
600 |
600 |
0 |
0 |
0 |
|
640,54 |
600 |
40,54 |
0 |
0 |
|
|||||
Razem: |
20700
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
20000 |
700 |
0 |
0 |
|
22167,59 |
20000 |
2167,59 |
0 |
0 |
|
||||||||
II |
Koszty obsługi zadania publicznego, w tym koszty administracyjne |
|||||||||||||||||
|
Nr poz. |
Koszty po stronie: Fundacja Barka ……………………………………….: (nazwa zleceniobiorcy) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
II |
Koordynowanie zadania |
4500 |
0 |
0 |
4500 |
0 |
|
4500 |
0 |
0 |
4500 |
0 |
|
|||||
Razem: |
4500 |
0 |
0 |
4500 |
0 |
|
4500
|
0
|
0 |
4500 |
0 |
|
||||||
III
|
Koszty poszcze-gólnych zlecenio-biorców ogółem[8]): |
Fundacja Barka: (nazwa zleceniobiorcy 1) |
20700 |
20000 |
700 |
|
|
|
22167,59 |
20000 |
2167,59 |
0 |
0 |
|
||||
Fundacja Barka: (nazwa zleceniobiorcy 2) |
4500 |
0 |
0 |
4500 |
0 |
|
4500 |
0 |
0 |
4500 |
0 |
|
||||||
|
Ogółem: |
25200 |
20000 |
700 |
4500 |
0 |
|
26667,59 |
20000 |
2167,59 |
4500 |
0 |
|
|||||
2. Rozliczenie ze względu na źródło finansowania zadania publicznego |
||||||
|
|
Koszty zgodnie |
Faktycznie poniesione wydatki |
|||
Lp. |
Źródło finansowania |
|||||
1 |
Dotacja, w tym odsetki bankowe od dotacji oraz inne przychody ogółem: |
|
zł |
|||
1.1 |
Kwota dotacji |
20000 zł |
20000 zł |
|||
1.2 |
Odsetki bankowe od dotacji |
|
zł |
|||
1.3 |
Inne przychody |
|
zł |
|||
2
|
Inne środki finansowe ogółem[9]): (należy zsumować środki finansowe wymienione w pkt 2.1–2.4) |
zł |
zł |
|||
2.1 |
Środki finansowe własne9) |
700 zł |
2167,59 zł |
|||
2.2 |
Świadczenia pieniężne od odbiorców zadania publicznego9) |
zł |
zł |
|||
2.3 |
Środki finansowe z innych źródeł publicznych9), [10]) |
zł |
zł |
|||
Nazwa(-wy) organu(-nów) administracji publicznej lub jednostki(-tek) sektora finansów publicznych, który(-ra,-re) przekazał(a, y) środki finansowe): ……………………………………………………………………………………………………………………………….... ……………………………………………………………………………………………………………………………….… |
||||||
2.4 |
Pozostałe9) |
zł |
zł |
|||
3 |
Wkład osobowy i wkład rzeczowy ogółem: (należy zsumować środki finansowe wymienione w pkt 3.1 i 3.2) |
4500 zł |
4500 zł |
|||
3.1 |
Koszty pokryte z wkładu osobowego |
4500 zł |
4500 zł |
|||
3.2 |
zł |
zł |
||||
4 |
Udział kwoty dotacji w całkowitych kosztach zadania publicznego[13]) |
79,37% |
75% |
|||
5 |
Udział innych środków finansowych w stosunku do otrzymanej kwoty dotacji[14]) |
2,78% |
8,13% |
|||
6 |
Udział wkładu osobowego i wkładu rzeczowego w stosunku do otrzymanej kwoty dotacji[15]) |
17,85% |
16,87% |
|||
3. Informacje o innych przychodach uzyskanych przy realizacji zadania publicznego (należy opisać przychody powstałe podczas realizowanego zadania, które nie były przewidziane w umowie, np. pochodzące ze sprzedaży towarów lub usług wytworzonych lub świadczonych w ramach realizacji zadania publicznego) |
Nie dotyczy
|
4. Informacje o świadczeniach pieniężnych pobranych w związku z realizacją zadania od odbiorców zadania (należy wskazać warunki, na jakich były pobierane świadczenia pieniężne, jaka była faktyczna wysokość świadczenia poniesiona przez pojedynczego odbiorcę oraz jaka była łączna wartość tych świadczeń) |
Nie dotyczy
|
5. Zestawienie faktur (rachunków) związanych z realizacją zadania publicznego (do sprawozdania nie załącza się oryginałów ani kopii faktur i rachunków) |
||||||||||||
Lp.
|
Numer dokumentu księgowego[16])
|
Numer działania zgodnie numer pozycji zgodnie |
Data wystawienia dokumentu księgowego |
Nazwa kosztu |
Wartość całkowita faktury/rachunku (zł) |
Koszt związany |
poniesiony ze środków pochodzących z dotacji (zł) |
z innych środków finansowych[17]) (zł) |
poniesiony |
Data zapłaty |
||
|
|
|
|
|
||||||||
I Koszty merytoryczne (należy podać koszty poniesione przez każdego Zleceniobiorcę) |
||||||||||||
1. |
Rach.17/2018 |
I.1 |
30.05.2018 |
Zaj. Edukacyjne ,grupy wsparcia |
1760,00 |
1760,00 |
1760,00 |
0 |
|
01.06.18 |
||
2. |
Rach.25/2018 |
I.1 |
25.07.2018 |
Zaj. Edukacyjne ,grupy wsparcia |
1280,00 |
1280,00 |
1280,00 |
0 |
|
22.08.18 |
||
3. |
Rach.35/208 |
I.1 |
26.09.2018 |
Zaj. Edukacyjne ,grupy wsparcia |
1280,00 |
1280,00 |
1280,00 |
0 |
|
28.09.18 |
||
4. |
Rach.3/2018 |
I.1 |
10.12.2018 |
Zajęcia grup współuzależnionych |
2880,00 |
2880,00 |
2880,00 |
0 |
|
14.12.18 |
||
5. |
Rach.42/2018 |
I.1 |
28.11.2018 |
Zaj. Edukacyjne ,grupy wsparcia |
1440,00 |
1440,00 |
1440,00 |
0 |
|
30.11.18 |
||
6. |
F.3064/K2/18 |
I.2 |
10.04.2018 |
Zakup paliwa |
199,98 |
199,98 |
199,98 |
0 |
|
10.04.18 |
||
7. |
F.4175/K2/18 |
I.2 |
15.05.2018 |
Zakup paliwa |
100,20 |
100,20 |
100,20 |
0 |
|
15.05.18 |
||
8. |
F.4698/K2/18 |
I.2 |
28.05.2018 |
Zakup paliwa |
199,98 |
199,98 |
199,98 |
0 |
|
28.05.18 |
||
9. |
F.5894/K2/18 |
I.2 |
27.06.2018 |
Zakup paliwa |
199,83 |
199,83 |
199,83 |
0 |
|
27.06.18 |
||
10 |
F.6195/K2/18 |
I.2 |
05.07.2018 |
Zakup paliwa |
99,99 |
99,99 |
99,99 |
0 |
|
05.07.18 |
||
11 |
F.6496/K2/18 |
I.2 |
16.07.2018 |
Zakup paliwa |
199,99 |
199,99 |
199,99 |
0 |
|
16.07.18 |
||
12 |
F.6812/K2/18 |
I.2 |
26.07.2018 |
Zakup paliwa |
199,99 |
199,99 |
199,99 |
0 |
|
26.07.18 |
||
13 |
F.7870/K2/18 |
I.2 |
17.08.2018 |
Zakup paliwa |
200,09 |
200,09 |
200,09 |
0 |
|
17.08.18 |
||
14 |
F.8421/K2/18 |
I.2 |
01.09.2018 |
Zakup paliwa |
200,06 |
200,06 |
200,06 |
0 |
|
01.09.18 |
||
15 |
F.8602/K2/18 |
I.2 |
14.09.2018 |
Zakup paliwa |
199,01 |
199,01 |
199,01 |
0 |
|
14.09.18 |
||
16 |
F.9810/K2/18 |
I.2 |
08.10.2018 |
Zakup paliwa |
199,99 |
199,99 |
100,52 |
99,47 |
|
08.10.18 |
||
17 |
F.10676/K2/18 |
I.2 |
29.10.2018 |
Zakup paliwa |
200,33 |
200,33 |
200,33 |
0 |
|
29.10.18 |
||
18 |
F.3723/K2/18 |
I.2 |
01.05.2018 |
Zakup paliwa |
200,03 |
200,03 |
200,03 |
0 |
|
01.05.18 |
||
19 |
F.11694/K2/18 |
I.2 |
26.11.2018 |
Zakup paliwa |
200,02 |
200,02 |
0 |
200,02 |
|
26.11.18 |
||
20 |
FV206/2018 |
I.2 |
30.06.2018 |
Wynajem autokaru |
1857,60 |
1857,60 |
1700,00 |
157,60 |
|
04.07.18 |
||
21 |
FV/00291/36/18 |
I.3 |
28.05.2018 |
Art. .spożywcze |
268,60 |
268,60 |
268,60 |
0 |
|
28.05.18 |
||
22 |
FP01058/07/18 |
I.3 |
05.07.2018 |
Art. .spożywcze |
195,50 |
195,50 |
195,50 |
0 |
|
05.07.18 |
||
23 |
FP01098/07/18 |
I.3 |
11.07.2018 |
Art. .spożywcze |
433,80 |
433,80 |
433,80 |
0 |
|
16.07.18 |
||
24 |
FP01158/07/18 |
I.3 |
20.07.2018 |
Art. .spożywcze |
268,72 |
268,72 |
268,72 |
0 |
|
23.07.18 |
||
25 |
FP01235/08/18 |
I.3 |
02.08.2018 |
Art. .spożywcze |
119,24 |
119,24 |
119,24 |
0 |
|
03.08.18 |
||
26 |
FP01236/08/18 |
I.3 |
02.08.2018 |
Art. .spożywcze |
469,15 |
469,15 |
469,15 |
0 |
|
03.08.18 |
||
27 |
FP00787/05/18 |
I.3 |
25.05.2018 |
Art. .spożywcze |
969,68 |
969,68 |
95,37 |
874,31 |
|
28.05.18 |
||
28 |
FP01534/10/18 |
I.3 |
02.10.2018 |
Art. .spożywcze |
227,74 |
227,74 |
227,74 |
0 |
|
03.10.18 |
||
29 |
FP01390/09/18 |
I.3 |
04.09.2018 |
Art. .spożywcze |
921,88 |
921,88 |
921,88 |
0 |
|
05.09.18 |
||
30 |
F.380/2018 |
I.4 |
20.08.2018 |
Materiały biurowe |
360,00 |
360,00 |
360,00 |
0 |
|
22.08.18 |
||
31 |
FP00874/06/18 |
I.5 |
06.06.2018 |
Artykuły gospodarcze |
400,23 |
400,23 |
400,00 |
0,23 |
|
07.06.18 |
||
32 |
FP22759294/18 |
I.6 |
17.05.2018 |
Opłata energii elektrycznej |
324,94 |
324,94 |
324,94 |
0 |
|
23.05.18 |
||
33 |
FP22759294/18 |
I.6 |
17.05.2018 |
Opłata energii elektrycznej |
973,85 |
973,85 |
973,85 |
0 |
|
23.05.18 |
||
34 |
FP22759294/18 |
I.6 |
04.07.2018 |
Opłata energii elektrycznej |
1240,62 |
1240,62 |
1240,62 |
0 |
|
24.07.18 |
||
35 |
FP22759294/18 |
I.6 |
05.092018 |
Opłata energii elektrycznej |
1256,01 |
1256,01 |
460,59 |
795,42 |
|
26.09.18 |
||
36 |
FV/00290/36/18 |
I.7 |
28.05.2018 |
Środki czystości |
297,03 |
297,03 |
297,03 |
0 |
|
28.05.18 |
||
37 |
FA00077/2018 |
I.7 |
18.10.2018 |
Środki czystości |
343,51 |
343,51 |
302,97 |
40,54 |
|
23.10.18 |
||
|
Razem |
22 167,59 |
22 167,59 |
20 000,00 |
2 167,59 |
|
|
|||||
II Koszty obsługi zadania publicznego, w tym koszty administracyjne (należy podać koszty poniesione przez każdego Zleceniobiorcę) |
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Razem |
|
|
|
|
|
|
|||||
III |
Ogółem: |
|
|
|
|
|
|
|||||
6. Zestawienie innych dokumentów potwierdzających realizację zadania publicznego (należy wykazać dokumenty potwierdzające zaangażowanie wkładu osobowego (np. numery zawartych porozumień wolontariatu, umów zlecenia, oświadczenia o wykonywaniu pracy społecznej itp.) i wkładu rzeczowego (np. numery umów użyczenia, najmu itp.) w realizację zadania publicznego) |
Część III. Dodatkowe informacje |
Nie posiadam
|
Oświadczam(y), że:
1) od daty zawarcia umowy nie zmienił się status prawny Zleceniobiorcy(-ców);
2) wszystkie informacje podane w niniejszym sprawozdaniu są zgodne z aktualnym stanem prawnym i faktycznym;
3) wszystkie kwoty wymienione w zestawieniu faktur (rachunków) zostały faktycznie poniesione na realizację zadania opisanego w ofercie i w terminie wskazanym w umowie;
4) w zakresie związanym z otwartym konkursem ofert, w tym z gromadzeniem, przetwarzaniem i przekazywaniem danych osobowych, a także wprowadzaniem ich do systemów informatycznych, osoby, których dotyczą te dane, złożyły stosowne oświadczenia zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922).
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………..…………………………………………………………………... …………………………………………………………………………………………………………………………..…………………………….
Podpis osoby upoważnionej lub podpisy osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w zakresie zobowiązań finansowych w imieniu Zleceniobiorców. W przypadku podpisów nieczytelnych należy czytelnie podać imię i nazwisko osoby podpisującej.[18])
Data ………………………………………………. |
POUCZENIE
Sprawozdania składa się osobiście lub przesyła przesyłką poleconą na adres Zleceniodawcy w terminie przewidzianym w umowie.
Termin uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem pismo zostało wysłane w formie dokumentu elektronicznego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114, z późn. zm.), za poświadczeniem przedłożenia Zleceniodawcy, lub nadane w polskiej placówce pocztowej operatora publicznego.
[1]) Dotyczy podzlecenia realizacji zadania, o którym mowa w art. 16 ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
[2]) Wypełnić jedynie w przypadku, gdy dotacja była przekazana na dofinansowanie inwestycji.
[3]) Na przykład środki finansowe oferenta, inne środki publiczne (np. dotacje), świadczenia pieniężne od odbiorców zadania.
[4]) Wkładem osobowym są praca społeczna członków i świadczenia wolontariuszy zaangażowane w realizację zadania publicznego.
[5]) Wypełnić jedynie w przypadku, gdy umowa zobowiązywała do wykazania wkładu rzeczowego.
[6]) Wkładem rzeczowym są np. nieruchomości, środki transportu, maszyny, urządzenia. Zasobem rzeczowym może być również zasób udostępniony, względnie usługa świadczona na rzecz tej organizacji przez inny podmiot nieodpłatnie (np. usługa transportowa, hotelowa, poligraficzna itp.) wykorzystana w realizacji zadania publicznego.
[7]) Należy uwzględnić także środki finansowe pochodzące z odsetek bankowych od dotacji oraz z innych przychodów (np. ze sprzedaży towarów lub usług wytworzonych lub świadczonych w ramach realizacji zadania publicznego).
[8]) Dotyczy oferty wspólnej. W przypadku większej liczy oferentów istnieje możliwość dodawania kolejnych wierszy.
[9]) Wypełnić jedynie w przypadku wsparcia realizacji zadania publicznego.
[10]) Na przykład dotacje z budżetu państwa lub budżetu jednostki samorządu terytorialnego, funduszy celowych, środki
z funduszy strukturalnych.
[11]) Wypełnić jedynie w przypadku, gdy umowa dopuszczała wycenę wkładu rzeczowego.
[12]) Wkładem rzeczowym są np. nieruchomości, środki transportu, maszyny, urządzenia. Zasobem rzeczowym może być również zasób udostępniony, względnie usługa świadczona na rzecz tej organizacji przez inny podmiot nieodpłatnie (np. usługa transportowa, hotelowa, poligraficzna itp.) wykorzystana w realizacji zadania publicznego.
[13]) Procentowy udział kwoty dotacji, o której mowa w pkt 1.1, w całkowitych kosztach zadania publicznego należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
[14]) Procentowy udział innych środków finansowych, o których mowa w pkt 2, w stosunku do otrzymanej kwoty dotacji należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
[15]) Procentowy udział środków niefinansowych, o których mowa w pkt 3, w stosunku do otrzymanej kwoty dotacji należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
[17]19) Na przykład środki finansowe oferenta, inne środki publiczne (np. dotacje), świadczenia pieniężne od odbiorców zadania.
[18]) Nie dotyczy sprawozdania sporządzanego w formie dokumentu elektronicznego.